Guldkrattebaskern


Major Rolf Dumle
Supererbjudanden har nu fått den nästan oföskämt stora äran att i samarbete med Armén, LRF och tidningen Land erbjuda just Dig kanske ett av årets mest exklusiva värdeföremål. Det är inte utan en viss glädje och stolthet som vi har den stora förmånen att erbjuda just Dig att köpa denna basker sydd i det finaste konsttyg och prydd med vårat gemensamma märke, en kratta, i 24 karats guld. Denna symbol som genom århundranden har varit en symbol för kustjägarnas höga moral, tuffhet, intelligens och varma medmänsklighet skall nu även få pryda ditt huvud till det generösa priset av 1992 SEK.

Uttalanden från några i mängden:

”…det här är liksom allt man kämpat för och nu har man den. Det är verkligen något man kan vara stolt över…vara stolt över…” /Anonym mördarmaskin, K4

”Att bära denna basker är baske mig det bästa jag har gjort och jag har verkligen svårt att ta av mig den på kvällen då jag skall gå till sängs” /Fiskrensare, Thailand

”Det är med en otrolig glädje jag bär den basker vars symbol saknar motstycke i den svenska torparkulturen” /Leg. Torparkung, Västergötland

”Jag tycker att alla som har råd, och känner att de förtjänar denna basker, inte skall tveka. Köp, köp, köp!” /Spåman Jon Bandyhagen, Västerhaninge

Missa inte detta fantastiskt glamorösa erbjudande utan skicka in din beställning inom 10 dagar så får du som tack en klatschig LRF-keps och en jättefin nyckelring som det står ”Grattis” på.

0 Responses to “Guldkrattebaskern”



  1. Kommentera

Kommentera

Statestik

  • 46,981 hits

