Ett par härliga bröst

Hej alla trogna läsare av denna blogg!

Jag har blivit tillfrågad att medverka här. Till en början kändes det avogt, men efter en del övertalning gick jag med på det. Jag skall visa er något som jag sällan visar för någon (min pojkvän är den enda som fått smaka på det hela🙂

Klicka på min bild nedan eller på knappen så kommer ni till en sida där jag avslöjar allt.

En sexig kvinna
Karina vill visa dig det bästa

2 Responses to “Ett par härliga bröst”


  1. 1 sthlmborsen 2008-09-17 kl. 21:23

    HAHA… riktigt bra!! Hur många tryckte på ”Visa mer”?!?😀

  2. 2 Maria Holmberg 2011-02-13 kl. 21:23

    Riktigt bra!!!


Kommentera

Statestik

  • 46,981 hits

